Αναγνώστες

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Βραβειο Liebster Award !!

Γεια σας κοριτσια !
Ελπιζω να ειστε ολες καλα !!
 
Μετα απο ενα μεγαλο χρονικο διαστημα λογο τεχνικων θεματων,επιτελους ειμαι ξανα στο blog μου, και αυτη τη φορα με ενα βραβειο !!!
 
Μου το εδωσε η πολυ αγαπημενη μου Κωσταντινα απο το blog  http://anothermakeupworld.blogspot.gr/  και την ευχαριστω πολυ για αυτο !!!
 
 Ειναι η 2η φορα που παιρνω βραβειο!
Σκοπος κατι τετοιου ειναι να μαθουμε νεα blogs με λιγοτερα απο 200 μελη και να τα προωθησουμε να γινουν γνωστα!

Οι κανονες ειναι:
1. Γραφεις  11 πράγματα για τον εαυτό σου.
2. Απαντάς στις 11 ερωτήσεις που έθεσε αυτός που σε 
     έκανε tag
3. Δημιουργείς εσύ άλλες 11 ερωτήσεις τις οποίες θα   
     απαντήσουν αυτοί που τους κάνεις tag.
4. Διαλέγεις 11 blog (κάτω των 200 μελών) 
     τα οποία κάνεις tag και τα αναφέρεις στο post σου.
5. Ενημερώνεις τα άτομα με τα blogs που έκανες tag.
6. Δεν μπορείς να κάνεις tag αυτόν που σε έχει κάνει tag.

Και τελος, φυσικά, αναφέρεις και ευχαριστείς αυτόν που σε έκανε tag!
 
11 πραγματα για τον εαυτο μου

1. Αγαπω τα ταξιδια και ονειρευωμαι πολλους προορισμους,κοντινους και μη !
2. Μου αρεσουν πολυ τα λουλουδια και στο σπιτι μου εχω εναν κηπο γεματο με τριανταφυλλα, γιασεμια, μαργαριτες και ενα σωρο αλλα !
3. Δεν μπορω με τιποτα να αντισταθω στην σοκολατα !
4. Ειμαι αρκετα συναισθηματικος τυπος !
5. Μου αρεσει η θαλασσα,αλλα δεν λεω οχι και σε μια εξορμηση σε βουνο !
6. Λατρευω τα μυθιστορηματα,και μπορω να διαβαζω για ωρες!
7. Αγαπω την θαλπωρη που προσφερει το σπιτι,και γενικα θα ελεγα οτι ειμαι ''σπιτογατος'' !
8. Μου αρεσει πολυ η μουσικη και περισσοτερο η pop !
9. Λατρευω την αντανακλαση επανω στην επιφανεια της θαλασσας απο το φως του φεγγαριου,και πραγματικα ειναι κατι που με μαγευει !
10. Αγαπω να βλεπω ταινιες ξαπλωμενη στον καναπε μου τα κρυα χειμωνιατικα βραδια !
11. Μου αρεσει το χιουμορ και παντα γελαω με ενα καλο αστειο !
 
Οι ερωτησεις απο την Κωνσταντινα:

1. Ποιο επαγγελμα ηθελες να ακολουθησεις οταν ησουν παιδι?
~ Hθελα να γινω κτηνιατρος μιας και απο μικρη αγαπουσα τα ζωα, ή αεροσυνοδος..

2. Αν ησουν σε καποιο ριαλιτι,σε ποιο θα ηταν και γιατι ?
~ Θα μου αρεσε να ημουν στο Big Brother γιατι θα μου ηταν πολυ ενδιαφερον να δω αν θα μπορουσα να περασω ενα χρονικο διαστημα κλεισμενη σε ενα σπιτι μαζι με αλλους ανθρωπους και πως θα ηταν ολο αυτο.

3. Ποιο ειναι το λιγοτερο αγαπημενο σου φαγητο?
~ Σηγουρα ειναι τα δροσερα φασολακια με πατατες στην κατσαρολα. Δεν μπορω να το φαω πια αυτο το φαγητο..

4. Ποιος ηθοποιος θα ηθελες να παιζει εναν ρολο βασισμενο στον δικο σου χαρακτηρα?
~ Η Nicole Kidman !

5. Σε ποιο πραγμα ευχεσε να τα πηγαινες καλυτερα?
~ Στο να μπορω να ξυπναω νωρις το πρωι. Πραγματικα ειναι κατι που το θελω πολυ !
 
6. Ποια ειναι μια ανθρωπινη συνηθεια που σε ενοχλει περισσοτερο ?
~ Να βλεπω να τρωνε με τα χερια.. Εινα οτι χειροτερο !

7. Ποια ειναι η αγαπημενη σου περιοδος της ημερας (πρωι-μεσημερι-βραδυ) και γιατι ?
~ Θα ελεγα το μεσημερι, γιατι μου αρεσει να χαλαρωνω στο κρεβατι μου διαβαζοντας βιβλια.

8. Ποιο ειναι το πιο περιεργο ονειρο που ειδες ποτε ?
~ Το να πρεπει να περασω αναγκαστηκα μεσα απο ενα τοσο πολυ στενο περασμα, που με πιανει φοβος οτι θα κολλησω εκει μεσα !

9. Αγαπημενη σειρα ?
~ Ειναι η Φατμαγκιουλ. Δεν το χανω με τιποτα.
 
10. Ποιο ειναι το τελευταιο μαγειρεμενο φαγητο που εφαγες? 
~ Κουνελι με μανεστρα. Απλα πεντανοστιμο!

11. Ποια ειναι η επομενη μεγαλη αποφαση που χρειαζεται να κανεις ?
~ Να επανενταξω στην ζωη μου την γυμναστικη, γιατι με εχει παρει η κατω βολτα...!
 
Οι δικες μου ερωτησεις :
1. Ποια ειναι η πιο αγαπημενη σου παιδικη αναμνηση ?
2. Πηστευεις οτι μπορει να υπαρξει αληθινη φιλια αναμεσα σε εναν αντρα και μια γυναικα ?
3. Τι ειναι αυτο (πραγμα,κατασταση,κτλ..) που διχως του δεν μπορεις να ζησεις ?
4. Εχεις καποιο μοτo για την ζωη ?
5. Αγαπημενη σου συνηθεια οταν εισαι σπιτι ?
6. Ποια η σχεση σου με το χρημα? Κανεις σπαταλες ή οικονομια?
7. Τι ειναι αυτο που δεν μπορεις να αρνηθεις απο κανεναν ?
8. Πως αντιδρας στα θετικα και πως στα αρνητικα σχολια του κοσμου οταν τα αντιλαμβανεσε καθως κυκλοφορεις εξω ?
9. Πως ονειρευεσε την ζωη σου σε 10 χρονια απο τωρα ?
10. Υπαρχει κατι που φοβασε για αυτο ? Αν ναι, τι ειναι ?
11. Εαν ξαναγεννιωσουν, σε ποια εποχη θα ηθελες να ζουσες και γιατι ?
 
Βραβευω κι εγω με την σειρα μου τα ακολουθα blogs:


 
Ελπιζω να σας αρεσε,να ανακαλυψατε νεα blogs για να γινετε μελη και να ανταλαζετε αποψεις!
Και παλι ενα μεγαλο ευχαριστω στην αγαπημενη μου Κωνσταντινα για το tag-βραβειο !!
Μην ξεχασετε να μου αφησετε τα σχολια σας και εμεις θα τα πουμε παλι συντομα !!
 
Να ειστε ολες καλα!
Φιλια πολλα,
Κατερινα.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: