Αναγνώστες

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Το πρωτο μου GLOWBOX

Γεια σας κοριτσια!
Τι κανετε?

Σημερα ελαβα το πρωτο μου κουτακι απο το GLOWBOX  και χαιρωμαι πολυ για αυτο!


Ολες πλεον γνωριζουμε τι ειναι αυτα τα κουτια με τα διαφορα προιοντα,οποτε ας μην μακρυγορω και παμε να δουμε τι 
ειχε μεσα το δικο μου!


APIVITA/ Κρεμα προσωπου για ευαισθητες επιδερμιδες

Πλαστικο σωληναριο σε συσκευασια ταξιδιου 15ml.
Περιεχει θαλασσια λεβαντα,λυκοπενιο,βιταμινη Ε και προπολη.
Εχει υψηλο δεικτη προστασιας spf 50,ειναι υποαλλεργικη και δεν εχει αρωμα.

AVON/ Mascara Mega Effects

Προκειται για μια μασκαρα, που ομοια της δεν εχουμε ξανα δει ομολογουμενως!
Υποσχεται βλεφαριδες με σουπερ ογκο και τελεια καμπυλοτητα χωρις κομπους, σε 2 μονο κινησεις.
Ειναι στην αποχρωση blackest black και η ποσοτητα
 της ειναι 9ml.
Ειμαι πραγματικα πολυ περιεργη να την δοκιμασω..!


JANE IREDALE/ Lip and Cheek Stain

Ενα πολυ ωραιο προιον που δινει λαμψη σε χειλη και ζυγωματικα!
Προσαρμοζεται στη χημεια καθε επιδερμιδας προσφεροντας ακριβως το χρωμα που της ταιριαζει.
Περιεχει ελαια ελιας,αβοκαντο,κερι μελισσας και τριανταφυλλου.
Εχει μια παρα πολυ γλυκια μυρωδια, και η συσκευασια του ιριδιζει στο φως!
Δεν αναγραφεται η ποσοτητα του, αλλα ειναι ενα τοσο δα μικρουλι πραγματακι !


NUXE/ Huile Prodigieuse

Ενα ξηρο λαδι σωματος με μια υπεροχη λουλουδατη μυρωδια!
Ερχεται σε γυαλινη συσκευασια των 30ml και ειναι travel size.
Περιεχει πολυτιμα φυτικα ελαια και βιταμινη Ε.
Υποσχεται θρεψη,αναδομιση και ενυδατωση,και το καλυτερο ειναι οτι μπορουμε να το βαλουμε εκτος απο το σωμα, σε προσωπο και μαλλια!


SEPHORA/ Βερνικι Νυχιων

Επιτελους,θα δοκιμασω κατι απο αυτην την μαρκα!
Ειναι στην αποχρωση lime coctail και ομολογω οτι μου αρεσει πολυ το χρωμα του!
Ειναι στα 5ml ,και ειναι full size οπως γραφει στην καρτα με τις πληροφοριες,αλλα για full size προιον μου φαινεται λιγη αυτη η ποσοτητα...


THAT'S BETTER/ Face Lift

Μια μασκα προσωπου ιδανικη για κουρασμενα,θαμπα και ξηρα δερματα.
Ερχεται σε πλαστικη συσκευασια με αντλια στα 50ml και ειναι full size.
Περιεχει acai berry,υαλουρονικο οξυ 
και βιταμινη Ε.
Υποσχεται ενυδατωση,αναζωογονηση,
μειωση των λεπτων γραμμων και αποκατασταση της φυσικης λαμψης.
Εχει ευχαριστο αρωμα, και ανυπομονω να την δοκιμασω!


Αυτα ειναι λοιπον κοριτσια τα προιοντα που υπηρχαν στο δικο μου GLOWBOX !
Μπορω να πω οτι με ενθουσιασε αρκετα αυτο το κουτακι,και ειμαι σηγουρη οτι θα το παρω ξανα.
Να σας πω οτι μου ηρθε μεσα σε 2 εργασιμες μερες και μαζι με τα μεταφορικα κοστησε 15e.

Πως σας φανηκαν τα προιοντα?
Το εχετε παραγγειλει εσεις?
Θα το παραγγειλετε?

Φιλια πολλα,
Κατερινα



7 σχόλια:

stevasrizo είπε...

ναι το πηρα και εγω και εμεινα πολυ ευχαρηστημενη...θα το ξαναπαρω συγουρα...ειναι το μονο κουτακι που αξιζει...

Sugar Beauty είπε...

και εγω εμεινα πολυ ευχαριστημενη!το λαδακι μυριζει υπεροχα αλλα δεν εκανε για τα μαλλια μου!εβαλα λιγη ποσοτητα και τα αφησε πολυ λιπαρα!η μασκα μου αρεσε πολυ!

Unknown είπε...

Με γεια σου κουκλα μου!!
Ειμαι η Μαράια που σχολιασες το βιντεο μου για το glowbox στο youtube!!
Πολυ ομορφο το blog σου! :)

Unknown είπε...

To ιδιο πηστευω κι εγω! Ευχωμαι να το συνεχισουν το ιδιο καλα !

Unknown είπε...

Δοκιμασε να το βαλεις μονο στις ακρες να δεις αν ειναι καλυτερα! Η μασκα ειναι τελεια !!

Unknown είπε...

Γεια σου Μαραια ! Σε ευχαριστω πολυ καλη μου,να σε καλα!
Ελπιζω να τα λεμε,φιλια !

Beauty Swings είπε...

wraia pragmatakia!!skeftomai na to parw k egw!!
exw ftiaksei to diko mou blog an thes rikse mia matia
http://beautyswings.blogspot.gr/
euxaristw :)