Αναγνώστες

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Αγαπημενα Μαιου 2013

Γεια σας κοριτσια!
Ελπιζω να ειστε ολες καλα!

Εχω καιρο να κανω αγαπημενα του μηνα μιας και ειχα αποφασισει να τα σταματησω, αλλα να που τα ενταξα ξανα !

Ο Μαιος περασε σαν νερακι,και μεσα στον μηνα αυτον χρησιμοποιησα διαφορα προιοντα.
Παμε να σας δειξω ποια απο αυτα 
ξεχωρισα!

ELVIVE ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ <5>
Θα το καταταξω αναμεσα στα καλυτερα προιοντα μαλλιων που εχω χρησιμοποιησει εως τωρα!
Ειναι μια μασκα που δρα στην στιγμη.Περιεχει προ-κερατινη 
και ceramide.
Ειναι ιδανικη για φθαρμενα μαλλια που προσφερει επανασυσταση της τριχας,αντοχη,ζωντανια,μεταξενιο αγγιγμα και λαμψη υγειας!
Μαλακωνει παρα πολυ τα μαλλια,δεν τα βαραινει,τα κανει ευκολοχτενιστα και πολυ μυρωδατα!
Το βρισκετε σε ολα τα super market γυρω στα 6-7 ευρω.

BIOLAGE HYDRA-THERAPIE by MATRIX
Eνα δωρακι που μου εκαναν πριν αρκετο καιρο απο το κομμωτηριο.Ειναι μια κρεμα επανορθωσης που δεν ξεπλενεται.Βαζω μια μικρη ποσοτητα σε νωπα μαλλια πριν το πιστολακι αλλα και μετα στα μηκοι και ακρες.Μαλακωνει τις ακρες και βοηθαει να κρατηθει η υγρασια της τριχας και να αποφευχθει το σπασιμο.


ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΗΜΕΡΑΣ ΒΙΟΤΕΝ
Αγαπημενη κρεμα! Ενυδατωνει αμεσα το δερμα,απορροφαται γρηγορα και εχει πολυ ωραια υφη.Την ειχα βρει σε προσφορα μαζι με το καθαριστικο προσωπου,και τα 2 γυρω στα 5 ευρω.

ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΝΥΚΤΑΣ
Μια υπεροχη κρεμα νυκτος,πολυ θρεπτικη για το δερμα και με πλουσια υφη.Απορροφαται πολυ γρηγορα και νιωθω το δερμα μου μαλακο και ξεκουραστο!
Σε πολυ οικονομικη τιμη, γυρω στα 5 ευρω,μπορει και λιγοτερο.

BODY BUTTER
 Πλουσιο σε υφη,πολυ μαλακο και με υπεροχο αρωμα καρυδας-ρογδι.Απορροφαται αμεσα και αφηνει το δερμα πολυ μαλακο και μυρωδατο για ωρες! Το βρηκα στα hondos center 1+1 δωρο στα 5 ευρω.

 ΡΟΥΖ MAC DAINTY
Ενα υπεροχο κορραλο-ροζ χρωμα με λαμψη! Ιδανικο για καθε μακιγιαζ απο το πρωι μεχρι το βραδυ! Η τιμη του πρεπει να ειναι γυρω στα 15-20 ευρω.Εγω το ειχα παρει με το -25%

ΚΡΑΓΙΟΝ CLINIQUE-AVON-MAC
Το πρωτο (clinique) ειναι ενα υπεροχο nude χρωμα, ιδανικο για πρωινες ωρες,αλλα και smokey eyes μακιγιαζ.Ενυδατικο,χωρις αρωμα.Το ειχα παρει δωρο με περιοδικο.
Το δευτερο (avon) ειναι ενα ομορφο και απαλο ροζακι, ιδανκο και αυτο για πρωινα και πιο απαλα μακιγιαζ.Λεγεται imperial pink και θα το βρειτε στους καταλογους της avon σε πολυ οικονομικη τιμη.
Και τελος το impassioned (mac)
Eνα τελειο κορραλι εντονο χρωμα! Σταθερο,με ωραιο αρωμα και απλα τελειο! 
Ιδανικο για βραδυνο μακιγιαζ,αλλα εγω το εχω φορεσει και μερα!

Αυτα τα αγαπημενα του μηνα Μαιου κοριτσια! 
Πειτε μου αν καποιο απο αυτα ειναι και δικο σας αγαπημενο!

Φιλια πολλα
 Κατερινα

14 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολυ ωραιο το post!Κ γω εχω την κρεμα της bioten και μου αρεσει πολυ!

Unknown είπε...

Την ενυδατική της bioten την χρησιμοποιώ και εγώ εδώ και χρόνια σχεδόν απο τότε που βγήκε και είμαι πολύ ικανοποιημένη.....Αλλά το στιγμιαίο θαύμα της Loreal δεν μου άρεσε ιδαίτερα και στην τιμή του υπάρχουν πολλά πιο αξιόλογα...

Unknown είπε...

Σε ευχαριστω πολυ Αλεξανδρα μου! Ειναι γενικος πολυ ωραια ολα τα προιοντα της bioten! Φιλια!

Unknown είπε...

Γενικα η bioten εχει ωραια προιοντα,ειμαι κι εγω ευχαριστημενη.Για το elvive ισως να μην εκανε τοσο για τον δικο σου τυπο μαλλιων.Εμενα εκανε πολυ καλη δουλεια.Για την τιμη θα συμφωνισω απολυτα !

Unknown είπε...

πολύ ομορφα τα αγαπημένα σου κατερινακι μου!!!
εχω και εγω το dainty και το impassioned και είναι λατρεμένα

Unknown είπε...

χρησιμοποιω κι εγω το elvive ολικη αναδομηση και ειμαι πολυ ευχαριστημένη...ενυδατώνει τα μαλλιά και έχει υπέροχη μυρωδιά..έχω και το impassioned και εντάξει τι να πω γι αυτό το απίθανο χρώμα? η εικόνα μιλά από μόνη της!!!!!!!!

Ioanna G είπε...

Το ELVIVE ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ <5> είναι τόσο καλό!! Το μόνο μου πρόβλημα είναι ότι το θέλω σε συσκευασία...κιλού γιατί έχω πολλά και μακριά μαλλιά και το τελειώνω πολύ γρήγορα!

Unknown είπε...

Eυχαριστω Ειρηνη μου! Ειναι λατρεμενα και αγαπημενα και θα παραμεινουν!!!! Φιλια!!!

Unknown είπε...

Κωνσταντινα μου, το elvive το λατρευω! Θα το παιρνω οσο το βγαζουν! Για το κραγιον... οκ!!!! Ερωτας με την πρωτη ματια !

Unknown είπε...

Τυχερη Ναταλια ! Κι εγω θα 'θελα να ειχα πολλα μαλλια..!! Το elvive ειναι τελειο και μακαρι να το κανουν οπως το λες !!!

forqueensbymary είπε...

Hi..i am new on blogging ..i create a blog before 2 days and I am from Greece ..if you want take a look and be a member thnks http://forqueensbymary.blogspot.gr/

for queens by mary

Emmanouela mrk είπε...

to elvive to xrhsimopoio k gw einai pragmatika poly kalo tha elega oti to exw ksexwrisei k gw san ena apo ta kalytera proionta. ta body butter thelw na ta dokimasw katerina ti les? na ta parw??

Unknown είπε...

Αν καταφερεις και τα βρεις στο hondos δοκιμασε τα.Εγω πηγα τις προαλλες,αλλα δεν τα βρηκα....
Το elvive ειναι απιστευτο! Εχω ηδη αγορασει το δευτερο !!!
Ευχαριστω για το σχολιο,φιλια !!!

Unknown είπε...

wellcome to beauty blogging world !!